ѕаскаль т≥л≥ндег≥ программа үш бөл≥ктен тұрады: тақырып, сипаттау бөл≥м≥ және операторлар бөл≥м≥.

Program Bastau:

—ипаттау бөл≥м≥

Begin

ќператорлар бөл≥м≥

end

 

ѕаскаль т≥л≥н≥ң нег≥з≥ элементтер≥.

 

ѕрограммалар белг≥л≥ б≥р мәселен≥, есепт≥ шешуге арналған. ≈сеп шығару барысында компьютерге бастапқы мәл≥меттер енг≥з≥лед≥, оларды қалай өңделет≥нд≥г≥ көрсет≥лед≥ және нәтиже қандай түрде, қандай құрылғыға шығарылатыны айтылады.

ѕаскаль т≥л≥нде программа жеке - жеке жолдардан тұрады. ќларды теру, түзету арнайы мәт≥нд≥к редакторлар атқарылады. ѕрограмма алдындағы азат жол немесе бос орын саны өз қалауымызша алынады. Ѕ≥р қатарда б≥рнеше команда немесе оператор орналаса алады, олар б≥р - б≥р≥мен нүктел≥ үт≥р (;) арқылы ажыратылып жазылады, б≥рақ б≥р жолда б≥р ғана оператор тұрғаны дұрыс, ол түзету жең≥л, әр≥ оқуға ыңғайлы.

†††††††  ез келген программаның алғашқы жолы PROGRAM сөз≥нен басталатын оның тақырыбынан тұрады. ќдан кей≥н программаның ≥шк≥ объект≥лер≥н≥ң сипатталу бөл≥м≥ жазылады. Ѕұл бөл≥м программадағы айнымалылар, тұрақтылар тәр≥зд≥ объект≥лерд≥ң жалпы қасиеттер≥н алдын ала анықтап алуға көмектесед≥. —ипаттау бөл≥м≥ б≥рнеше бөл≥ктерден тұрады, б≥рақ программаның күрдел≥л≥г≥не байланысты көб≥несе ол б≥р немесе ек≥ ғана бөл≥ктен тұруы мүмк≥н.

††††††† ѕрограмманың соңғы және нег≥зг≥ бөл≥м≥ операторлар бөл≥м≥ Ц болып табылады. ќрындалатын ≥с-әрекеттер, командалар осы бөл≥мде орналасады. ќл begin түй≥нд≥ сөз≥нен басталып, барлық атқарылатын операторлар (командалар) т≥збег≥ жеке-жеке жолдарға жазылып б≥ткен соң end түй≥нд≥ сөз≥мен а¤қталады.

 

 

††††††††††† ћазмұн

Hosted by uCoz